24 Ekim 2014 Cuma

Ücretsiz SEO Eğitimi ile Başarıya Ulaşın

Ücretsiz olarak düzenleyeceğim SEO Eğitimi ile başarıya ulaşabilirsiniz. Bu eğitime web sitesini geliştirmek isteyen kişilerin katılmasını önermekteyiz.

Eğitim 12 Kasım 2014 Tarihinde Saat 21:00 - 22:30 arasında düzenlenecektir. Bu eğitimde SEO konusunda yapmanız gerekenler ele alınacaktır. Bu tür bir eğitimi ilk defa düzenliyorum ama devamının geleceğini paylaşmak istiyorum. Artık her ay 2 defa bu tarz eğitimlere yer verilecektir. Düzenlenen eğitimde katılımcılardan 2 kişiye sürpriz ödülümüz de olacaktır.

seo eğitimi


Eğitime katılım konusunda 24 kişilik bir sınır bulunmaktaydı fakat bu sınır alt yapı çalışmalarımızdan sonra ortadan kaldırıldı. Yapılacak başvurulara istinaden seçilecek katılımınızın onaylanmasıyla seminere hak kazanacaksınız.

Bu eğitimi en çok ihtiyacı olan kişilerin katılması oldukça önemlidir. Amacımız bu sektörde bir çok kişiyi bilinçlendirmek. Sektörün büyümesi ve kaliteli olmasını istiyoruz.

Ücretsiz SEO Eğitimi başvurusu için http://goo.gl/forms/1fnejWm30P bu bağlantıyı kullanabilirsiniz.

9 yorum:

  1. başvurumu yaptım, umarım ben de katılabilirim.

    Saygılar
    Fevzi

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ayhan bey, umarım sizlerinde sayesınde seo'yu başka şeylerde araçlarla karıştıranların sona ereceği bir 2015 yılı olur. Emeğiniz ve katkılarınız ıcın sımdıden teşekkür ederim. İhtiyacım cok var benıde eğitime seçmenizi rica ederim. Saygılarıumla

    YanıtlaSil
  3. Yorumlar için teşekkürler. Umarız eğitimimizin faydasını görürsünüz. Şu an yoğun bir talep var. Umarım eğitimde yerinizi alırsınız.

    Saygılarımla;

    Ayhan KARAMAN

    YanıtlaSil
  4. Seo ciddi bir konu. yapılan yanlışın nelere mal olacağını Google bağıra bağıra söylüyor. böyle önemli bir konuya sadece 1 saat ayırmanız garip. 1 saatte örneklerle, kıyaslamalarla (yeni başlayanları düşünerek) ancak seo nedir? sorusuna cevap verebilirsiniz...ki buna bile 1 saat yetmez. ben molalı en az 4 saatlik bir toplantı beklerdim. ama yine de sosyal bir paylaşım olur. kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Safkan Bey,

      Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Açıklık getirmek istiyorum. Bu eğitime katılan veya katılmayan her birey bende dahil olmak üzere bu eğitimin 1 saate sığmayacağını biliyoruz.

      Beni takip ediyorsanız sosyal medya platformları ve diğer bloglarım da bu tanıtımı farklı metinlerle yaptığımı göreceksiniz.

      "İnsan 1 saate SEO eğitimi sığdırabilir mi? Tabi ki hayır. Bu eğitimde amaç günümüzde SEO konusunda dikkat etmeniz gerenleri ve web sitelerinizde iç optimizasyon, dış optimizasyon konusunda yapmanız gerekenleri içermektedir."

      Bunun haricinde sizin dediğiniz tarzda bir eğitimi online olarak vermek ne kadar doğru olur bilmiyorum. Bunun için çok ciddi bir internet alt yapısı gerekir. Yalnız 2 gün olmak üzere gelecek dönemlerde bu tarz bir eğitimi istanbul da vermeyi de planlıyorum.

      İyi çalışmalar.

      Sil
  5. Eğitimin olması çook çok güzel buna rağmen Safkan Bey'inde dediği gibi zaman biraz daha fazla olsa idi daha iyi olacaktı :) Yinede teşekkürler, iyi çalışmalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Rıdvan Bey,

      Bu eğitim ilk ama son değil. Katılma şansınız olursa bunu daha iyi anlayacaksınız. Amaç seo hakkında bilgiler akktarmak. SEO'nun tanımını herkes bilir ama günümüzde uygulanması gerekenleri herkes bilemez.

      3 Kasım 2014 21:00'de görüşmek dileğiyle.

      Sil
  6. Merhaba Ayhan hocam. Bahsetmiş olduğunuz seminer online olarak mı yapılacak. Bunu öğrenmek istedim. Başvuru yapmadan önce sormam gerekli çünkü Muğla'da yaşıyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emrah Hocam,

      Seminer online olacak. Başvuruda bulunduysanız mail adresinize bilgi gönderilecektir.

      Sil